Vyučující
|
-
Barabina Veronika, PhDr. Ph.D.
-
Säcklová Veronika, PhDr. Ph.D.
-
Havlová Václava, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní téma badatelsky zaměřeného projektu či zaměření praxe v instituci či organizující pečující o kulturní dědictví nebo činné v oblasti živé kultury si student vybírá sám po předchozí konzultaci s garantem předmětu. Praxe či projekt bude souviset s činností vybrané kulturní organizace či instituce, a to buď prostřednictvím zapojení do aktivit této organizace či instituce, nebo prostřednictvím využívání služeb nabízených touto organizací či institucí. Před počátkem praxe či počátkem řešení projektu bude sestaven harmonogram činnosti studenta, po skončení praxe či zpracování projektu proběhne závěrečné vyhodnocení na základě studentovy prezentace dosažených výsledků.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální konzultace, Skupinová konzultace, Přednáška, Seminář
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 54 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat základy pracovní etikety a komunikace v organizacích |
sestavit vlastní SWOT analýzu a odborný životopis |
vyjmenovat základní pojmy z oblasti kultury |
Odborné dovednosti |
---|
používat různé postupy při řešení problémů |
aplikovat praktické dovednosti, nabyté předchozím studiem své studijní specializace |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat organizační strukturu vybrané společnosti |
aplikovat teoretické poznatky oboru do praxe |
formulovat základní poznané principy související s provozem či komunikací |
Odborné dovednosti |
---|
začlenit se do běžných pracovních úkolů v podmínkách a prostředí budoucí profese |
pracovat v týmu či jednotlivě v konkrétní firmě či instituci |
porovnat stav zjištěný ve vybrané společnosti s teoretickými znalostmi |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti |
---|
Studijní praxe, |
Obecné způsobilosti |
---|
Studijní praxe, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
ČSN ISO 690. Informace a dokumentace - Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů. Praha, 2011.
-
Firstová Zdeňka. Nová norma ČSN ISO 690: Pravidla pro bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů [online]. Plzeň, 2011.
-
Řehůřková, M.; Gřešáková, V. Bibliografické odkazy a citace informačních zdrojů: Interpretace aktualizované normy ČSN ISO 690 platné od 1. dubna 2011. Brno, 2012.
|