|
Vyučující
|
-
Medová Pavlína, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Obchodní korespondence - obchodní dopis a základní typologie dopisů: poptávka a odpověď na poptávku, nabídka a odpověď na nabídku, kupní smlouva a dodatek ke kupní smlouvě, změna smlouvy, reklamace kvality a množství zboží, vyřízení reklamace, porušení smluvních podmínek.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Samostudium studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 15 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 11 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce |
| Výsledky učení |
|---|
| studenti získají základy písemného cizojazyčného vyjadřování v oblasti obchodní korespondence. Osvojí si a zautomatizují po stránce jazykové nejdůležitější typy obchodních dopisů v cizojazyčné podobě tak, aby je dokázali samostatně a aktivně vytvářet |
| Vyučovací metody |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Skupinová výuka, |
| Samostudium, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Test, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
BAMBACH-HORST, Eva. Briefe und E-Mails gut und richtig schreiben : Geschäfts- und Privatkorrespondenz verständlich und korrekt formulieren. Mannheim: Dudenverlag, 2013. ISBN 978-3-411-74302-5.
-
DUDEN. Briefe gut und richtig schreiben. Mannheim : Dudenverlag, 2006. ISBN 3-411-05564-2.
-
SACHS, Rudolf. Deutsche Handelskorrepondenz. Der Schriftwechsel in Export und Import.. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2001. ISBN 3-19-001662-3.
|