Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student(ka) - hospituje v 5 vyučovacích hodinách svého aprobačního předmětu na 2. stupni základní školy - při analytickém pozorování činnosti učitele a žáků aplikuje poznatky získané v předmětech didaktika dějepisu, pedagogika a psychologie - absolvuje skupinový rozbor hospitovaných hodin s učitelem ZŠ (SŠ) - sestaví písemný systematický rozbor hospitovaných hodin
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová konzultace, Studijní praxe
- Kontaktní výuka
- 13 hodin za semestr
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
- analyzovat různé výukové situace na základě faktografie a teoretické průpravy v předmětu DID1Z |
Odborné dovednosti |
---|
- sledovat edukační proces a smysluplně hodnotit různé výukové situace z hlediskka obsahového i formálního |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- rozlišit a charakterizovat různé etapy vyučovacího procesu z hlediska předpokládaných záměrů a práce učitele |
Odborné dovednosti |
---|
- sestavit didaktickou analýzu náslechové hodiny - uplatnit vlastní didakticky přesvědčivou argumentaci v hodnocení náslechové hodiny - argumentovat uplatnění zásad kurikulární reformy v náslechové hodině |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Skupinová konzultace, |
Hodnotící metody |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Učebnice a metodické příručky, literatura uvedená v rámci didaktiky předmětu (didaktiky dějepisu). Student´s textbooks and teacher´s books, reference sources listed within the methodology of the subject (history methodology)..
|