|
Vyučující
|
-
Tlili Hana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Semestrální odborná zahraniční stáž poskytne studentům další nenahraditelnou příležitost k prohloubení znalostí a dovedností užitečných pro jejich úspěšné působení v oboru. Studijním pobytem na zahraniční vysokoškolské instituci si student zlepší své jazykové znalosti a seznámí se s jiným odborným a kulturním prostředím. Má podobu nejméně tříměsíčního zahraničního pobytu, a to zejména v rámci programu Erasmus či Free mover. Doktorand vypracuje obšírnou informaci v rozsahu 5-10 normostran o přínosu odborných konzultací, získaných zkušenostech a stavu zahraniční literatury k disertačnímu tématu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt individuální [40]
- 520 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Absolvovat minimálně 1 semestr Ph.D. studia. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Absolvovat minimálně 1 semestr Ph.D. studia. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Orientuje se v oblasti současné hudební teorie a je schopen pojímat téma své disertace rovněž v hudebně teoretických a hudebně historických souvislostech. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Doktorand plnohodnotně absolvuje zahraniční stáž a informuje o ní. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Doktorand plnohodnotně absolvuje zahraniční stáž a informuje o ní. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Orientuje se v oblasti současné hudební teorie a je schopen pojímat téma své disertace rovněž v hudebně teoretických a hudebně historických souvislostech. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Samostatná práce studentů, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Samostatná práce studentů, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Samostatná práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Sebehodnocení, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Sebehodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Doporučená literatura
|
-
Dokumenty oddělení zahraničních vztahů na ZČU ? http://international.zcu.cz/. .
|