|
Lecturer(s)
|
-
Vondřichová Ivana, PhDr. Ph.D.
|
|
Course content
|
This term?s topics are following: ? cooperation in class ? parents? and volunteers class participation ? evaluation, oral evaluation
|
|
Learning activities and teaching methods
|
Group discussion, Seminar classes
- Contact hours
- 30 hours per semester
|
| prerequisite |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Suppose graduation subject KPG/HUP. |
| learning outcomes |
|---|
| Student will understand the concept of education in the program ?Začít spolu? in such way, that he will be able to implement it during his/her own school practice. |
| teaching methods |
|---|
| Group discussion |
| Seminar classes |
| assessment methods |
|---|
| Continuous assessment |
| Self-evaluation |
|
Recommended literature
|
-
Dinkmeyer, Don; McKay, Gary D. Step : Efektivní výchova krok za krokem. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-85282-92-5.
-
Drapela, Victor J. Přehled teorií osobnosti. 4. vyd. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-766-3.
-
Gibbs, J. Kmeny.
-
kol. Vytváření třídy zaměřené na dítě.
-
Kovalik, Susan. Integrovaná tematická výuka : Model. Kroměříž : Spirála, 1995. ISBN 80-901873-0-7.
-
Pasch, Marvin; Koldinský, Milan. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.
|