-
Dinkmeyer, Don; McKay, Gary D. Step : Efektivní výchova krok za krokem. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-85282-92-5.
-
Drapela, Victor J. Přehled teorií osobnosti. 4. vyd. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-766-3.
-
Gibbs, J. Kmeny.
-
Kol. Vytváření třídy zaměřené na dítě.
-
Kovalik, Susan. Integrovaná tematická výuka : Model. Kroměříž : Spirála, 1995. ISBN 80-901873-0-7.
-
Krejčová, Věra; Kargerová, Jana. Vzdělávací program Začít spolu : metodický průvodce pro I. stupeň základní školy. Vyd. 1. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-695-0.
-
Lukavská, Eva. Pozor, děti! : (didaktické otázky vyučování orientovaného na dítě). 1. vyd. Dobrá Voda : Aleš Čeněk, 2003. ISBN 80-86473-52-X.
-
Pasch, Marvin; Koldinský, Milan. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.
|