Vyučující
|
-
Peštová Kateřina, MgA. Ph.D.
-
Šimek Štěpán, Mgr. et MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. - 4. plánování vých. vzděl. projektu 5. - 8. příprava a realizace projektu 9. - 12. reflektování projektu, prezentace výsledku projektu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Kooperativní výuka, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 20 hodin za semestr
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
Výsledky učení |
---|
studenti ve dvojici připraví vlastní projekt výchovně vzdělávací lekce DV v jakémkoliv prostředí. Projekt zrealizují, zreflektují a na atelierovém dnu prezentují výsledky, své práce ( včetně dokumentace celého projektu) |
Vyučovací metody |
---|
Kooperativní výuka, |
Skupinová konzultace, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Výstupní projekt, |
Doporučená literatura
|
-
Hlavsa, Jaroslav. Psychologické metody výchovy k tvořivosti. 1. vyd. Praha : SPN, 1986.
-
Kasíková, Hana. Moderní vyučování IV kooperativní učení : učíme se spolupráci spoluprací. [S.l.] AISIS, 2005.
-
Machková, Eva. Metodika dramatické výchovy : Zásobník dramatických her a informací. 7., rozš. vyd. Praha : Artama, 1992. ISBN 80-7068-041-5.
-
Pemberton-Billing, R. N. - Clegg, J.D. Vyučování dramatu. Praha, ARTAMA, 1991.
-
Valenta, Josef. Metody a techniky dramatické výchovy. Praha : Agentura Strom, 1997. ISBN 80-901954-1-5.
-
Way, Brian. Výchova dramatickou improvizací. Praha : ISV nakladatelství, 1996. ISBN 80-85866-16-1.
|