|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Téma pedagogické exkurze je aktuálně obměňováno každý rok. Vztahuje se k návštěvě nějaké reformní či alternativní školy ( př. Waldorfská škola, Montessori škola, Program Začít spolu aj.), dále pak je vybráno několik lekcí DV ve škole, které studenti shlédnou.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Exkurze, výuka v terénu
- Účast na exkurzi [reálný počet hodin - max. 8h/den]
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
| Výsledky učení |
|---|
| student bude schopen zreflektovat své zážitky z exkurze a uvažovat o jejich využití při studiu DV |
| Vyučovací metody |
|---|
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Sebehodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Bláhová, Kristina. Uvedení do systému školní dramatiky : dramatická výchova pro učitele obecné, základní a národní školy. Praha : IPOS Artama, 1996. ISBN 80-7068-070-9.
-
Budínská, Hana. Ať si už mohou naše děti ve své škole hrát! : Tvořivá hra s nejmenšími. 1. vyd. Praha : IPOS-ARTAMA, 1992. ISBN 80-7068-040-7.
-
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-167-3.
-
Kasíková, Hana; Valenta, Josef. Reformu dělá učitel aneb Diferenciace, individualizace, kooperace ve vyučování : (Pohledy pedagogické). 1. vyd. Praha : Sdružení pro tvořivou dramatiku, 1994. ISBN 80-901660-0-8.
|