1. Introduction into sign language 2. Practice of particular terms : greetings, conjunction and prepositions, people, numbers, verbs necessary for communication, pronouns, telling time and date. Words selected based on their importance for the particular topic. 3. Continual repetition of acquired terms through the usage of simple sentences. 4. Continual practice of feedback in sign language.
|
-
Freeman, Roger D.; Boese, Robert J.; Garbin, Clifton F. Tvé dítě neslyší? : Průvodce pro všechny, kteří pečují o neslyšící děti. Praha : Federace rodičů a přátel sluchově postižených, 1992.
-
Gabrielová, Dagmar; Paur, Jaroslav; Zeman, Josef. Slovník znakové řeči. Praha : Horizont, 1988.
-
Hanzlíček, M. aj. on-line Slovník českého znakového jazyka HTTP://znaky.zcu.cz.
-
Janotová, N., Řeháková, L. Surdopedie - Komunikace sluchově postižených. UK Praha, 1990.
-
Růžičková, Marie. Než půjdeme do školy : základy české znakové řeči pro děti předškolního věku : společná učebnice pro děti, jejich rodiče, vychovatele a učitele. Praha : Septima, 2000. ISBN 80-7216-124-5.
-
Růžičková, Marie. Učíme se českou znakovou řeč : společná učebnice pro děti předškolního věku a jejich rodiče. 1. vyd. Praha : Septima, 1997. ISBN 80-7216-029-X.
-
Růžičková, Marie. Znakování pro každý den : základní konverzace v českém znakovém jazyce. 1. vyd. Praha : Septima, 2001. ISBN 80-7216-160-1.
-
Sovák, Miloš; Edelsberger, Ludvík. Defektologický slovník. 3. upr. vyd. Jinočany : H & H, 2000. ISBN 80-86022-76-5.
-
Sovák, Miloš;. Logopedie - metodika a didaktika. 2. upr. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1987.
-
Sovák, Miloš. Logopedie. 1. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1978.
|