Název předmětu | Psychodiagnostika pro učitele |
---|---|
Kód předmětu | KPS/9PSDI |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Pojetí vývoje a možnosti školní psychodiagnostiky. Vývojové změny a vývojové modely, pozornost zaměřena na období pubescence a adolescence. Experimentálně psychologický přístup v psychologické diagnostice. Psychologické aspekty osobního kontaktu v diagnostice. Základní psychodiagnostické metody (klasifikace). Obecné psychodiagnostické metody. Specifické psychodiagnostické metody (metody subjektivní, objektivní, projektivní). Možnosti psychodiagnostiky v aplikačních oblastech. Praktický výcvik ve vybraných základních psychodiagnostických technikách (využitelných ve školním poradenství). Využití počítačové techniky v psychodiagnostice. Základy interpretace psychodiagnostických nálezů. Zásady psychologické etiky a práce s psychologickým poznatkem.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|