| Název předmětu | Psychodiagnostika pro učitele |
|---|---|
| Kód předmětu | KPS/9PSDI |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Pojetí vývoje a možnosti školní psychodiagnostiky. Vývojové změny a vývojové modely, pozornost zaměřena na období pubescence a adolescence. Experimentálně psychologický přístup v psychologické diagnostice. Psychologické aspekty osobního kontaktu v diagnostice. Základní psychodiagnostické metody (klasifikace). Obecné psychodiagnostické metody. Specifické psychodiagnostické metody (metody subjektivní, objektivní, projektivní). Možnosti psychodiagnostiky v aplikačních oblastech. Praktický výcvik ve vybraných základních psychodiagnostických technikách (využitelných ve školním poradenství). Využití počítačové techniky v psychodiagnostice. Základy interpretace psychodiagnostických nálezů. Zásady psychologické etiky a práce s psychologickým poznatkem.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|