Vyučující
|
-
Rosin Tomáš, Mgr. Ph.D.
-
Machartová Jitka, Mgr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Morfologický systém ruštiny v porovnávacím rusko-českém plánu. Paradigmatika podstatných jmen. Sloveso - časování produktivních sloves. Praktické zvládnutí probíraných slovních druhů. Průběžné procvičování základní slovní zásoby (téma: rodina, na návštěvě, volný čas, základní ruské reálie).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 10 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 30 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
vysvětlit ruský fonologický a grafický systém |
Odborné dovednosti |
---|
komunikace v ruštině na úrovni A1 |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat fungování morfologického systému ruštiny v porovnávacím rusko-českém plánu v oblasti paradigmatiky podstatných jmen a časování produktivních sloves |
Odborné dovednosti |
---|
komunikovat rusky v běžných situacích a prokazovat rozvoj řečových dovedností (úroveň A1) |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Přednáška založená na výkladu, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Obecné způsobilosti |
---|
Skupinová výuka, |
Skupinová konzultace, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Vzájemné hodnocení studentů, |
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
|