|
Vyučující
|
-
Stäuber František, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Individuální konzultace studentů s konzultanty a s vedoucím projektu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 60 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 80 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 8 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků strojařského základu |
| vysvětlit možné varianty jednotlivých řešení |
| popsat specializovaný software pro řešenou problematiku |
| Odborné dovednosti |
|---|
| použít samostatně své teoretické i praktické znalosti ze studovaného zaměření při řešení konkrétních problémů zadaných |
| navrhnout varianty řešení zadané problematiky |
| vybrat optimální variantu řešení |
| využívat výpočetní techniku, případně další experimentální zařízení včetně specializovaných software |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
| bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
| bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat a vysvětlit na vyšší úrovni možná řešení problémů |
| popsat a zvolit možné teoretické metody pro řešení daného problému |
| Odborné dovednosti |
|---|
| použít teoretické i praktické znalosti při řešení konkrétních problémů |
| využívat samostatně výpočetní techniku se specializovaným software při řešení konkrétních problémů |
| vyhledat, zpracovat a třídit získané informace - jasně a zřetelně formulovat technickou myšlenku |
| být schopen obhájit svoji práci před odbornou komisí |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Skupinová konzultace, |
| Individuální konzultace, |
| Seminární výuka (badatelské metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Skupinová konzultace, |
| Individuální konzultace, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Seminární výuka (badatelské metody), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Skupinová konzultace, |
| Individuální konzultace, |
| Seminární výuka (badatelské metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Skupinová prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Skupinová prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
|