Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Formou individuálních konzultací a seminářů studenti samostatně zpracovávají, především pod vedením vedoucích bakalářských prací, náročnější části bakalářského úkolu. Pro zvolenou variantu provádí potřebná měření a zpracovávají dokumentaci, kterou pak rozpracovávají v bakalářské práci. Při řešení je přihlíženo k technicko-ekonomickým a ekologickým otázkám řešeného úkolu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Prezentace práce studentů, Individuální konzultace
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 40 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků strojírenského základu. Vysvětlit možné varianty jednotlivých řešení. Definovat experimentální materiál pro řešenou problematiku. |
Odborné dovednosti |
---|
Použít samostatně své teoretické i praktické znalosti ze studovaného zaměření při řešení konkrétních problémů. Navrhnout varianty řešení zadané problematiky v BP. Vybrat optimální variantu řešení využívat výpočetní techniku, případně další experimentální zařízení. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Popsat a vysvětlit na vyšší úrovni možná řešení problémů v BP. Popsat a zvolit možné teoretické metody pro řešení zadaného problému. Zpracovat a třídit získané informace. Jasně a zřetelně formulovat technickou myšlenku být schopen obhájit svoji práci před odbornou komisi. |
Odborné dovednosti |
---|
Použít své teoretické i praktické znalosti při řešení konkrétních problémů zadaných v BP. Využívat samostatně základní přístrojové vybavení při řešení konkrétních problémů. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Projektová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální prezentace, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Obhajoba kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
-
Doporučená literatura k projektu k bakalářské práci navazuje na doporučenou literaturu bakalářské práce. Její rozsah je nutné dohodnout s vedoucím bakalářské práce..
-
Staněk, Jiří; Němejc, Jiří. Metodika zpracování a úprava diplomových (bakalářských) prací. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2005. ISBN 80-7043-363-9.
|