Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Příprava powerpointové prezentace. Příprava odpovědí a připomínek vycházející z odborných posudků bakalářské práce vypracovaných oponentem a vedoucím práce. Konzultace s vedoucím práce. Vlastní obhajoba před příslušnou komisí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Seminář
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 60 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
vyhledat a analyzovat odbornou literaturu k zadanému tématu |
charakterizovat klíčové body problematiky |
Odborné dovednosti |
---|
položit výzkumnou otázku k problematice |
vybrat vhodné metody testování |
shromáždit a vyhodnotit empirická data |
porovnat výsledky s dalšími studiemi a diskutovat nad nimi |
sepsat písemnou zprávu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
charakterizovat svou bakalářskou práci před komisí |
Odborné dovednosti |
---|
prezentovat výsledky své samostatné výzkumné práce před odbornou komisí |
obhájit svůj projekt a volbu metod vědecké práce |
kriticky zhodnotit dosažené výsledky |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška, |
Odborné dovednosti |
---|
Ústní zkouška, |
Doporučená literatura
|
-
Ivanová, Kateřina; Juríčková, Lubica. Písemné práce na vysokých školách se zdravotnickým zaměřením. 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2005. ISBN 80-244-0992-5.
-
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 2. vyd. V Plzni : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 2006. ISBN 80-7043-458-9.
-
Němcová, Jitka; Mauritzová, Ilona. Manuál k úpravě písemných prací : text pro posluchače zdravotnických studijních oborů. Plzeň : Maurea, 2011. ISBN 978-80-902876-8-6.
-
Valešová, Monika. Metodický pokyn k tvorbě kvalifikační práce. 1. vyd. V Plzni : Západočeská univerzita, 2012. ISBN 978-80-261-0156-7.
|