Předmět: Angličtina 5

» Seznam fakult » REK » UJP
Název předmětu Angličtina 5
Kód předmětu UJP/A5
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Latimier Adéla, Mgr.
Obsah předmětu
1. U1 -TED TALK - 404, the story of a page not found. Presentation skills-giving examples. Present tenses - active and passive 2. U1 -Personal Branding. Networking. Making an impression. An online profile. 3. U2 - TED TALK - Keep your goals to yourself. Thinking about your audience. Future forms and uses. 4. U2 - Career collocations. Applying for a job. Formal language. 5. U3 - TED TALK - Global population growth. Using props. Present perfect simple and continuous. 6. U3 - Personal development. Market research. Voicemails. 7. U4 - TED TALK - Success is a continuous journey. Repeating key phrases. Narrative tenses. 8. U4 - Success and failure. Making and responding to suggestions. Writing minutes. 9. U5 - TED TALK - Got a meeting? Take a walk. Beginning with a strong statement. Modals and related verbs. 10. U5 - Finance. Young entrepreneurs. Writing questions in emails. 11. U6 - TED TALK - Let's put the "awe" back in "awesome". Being authentic. 0, 1st and 2nd conditionals. 12. U6 - Ethical awareness. Sales talk. A consumer review. 13. Course evaluation.

Studijní aktivity a metody výuky
Skupinová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Seminární výuka, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů
  • Kontaktní výuka - 52 hodin za semestr
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 40 hodin za semestr
  • Příprava na souhrnný test [6-30] - 40 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
rozlišit předpřítomný a minulý čas
rozlišit první a druhý kondicionál
rozlišit činný a trpný rod
vyjmenovat některá frázová slovesa
pojmenovat druhy jídla
vyjmenovat modální slovesa
rozlišit slovní spojení s make a do
analyzovat problém a navrhnout řešení
vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being
Odborné dovednosti
rozlišit použití will a might pro předvídání
napsat životopis
plynule přecházet z tématu na jiné téma
absolvovat pracovní pohovor
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh
popsat osobní vlastnosti
shrnout informace ze složitějšího odborného textu
popsat zařízení
poradit si s neznámými slovíčky
provést telefonický hovor
vysvětlit pojem mezikulturní povědomí
napsat krátký email
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje
porozumět rychlé řeči
vystihnout hlavní myšlenky debaty
dávat pokyny
interpretovat názor na work-life balance
doložení klíčových bodů pomocí slidů
objednat si jídlo v restauraci
reagovat na otázky při prezentování
zveřejnit radu na fóru
přizpůsobit prezentaci publiku
napsat odpověď na dotaz
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
rozlišit činný a trpný rod v přítomném čase
vyjmenovat spojení spojená s kariérou
identifikovat formy budoucích časů a jejich použití
identifikovat předpřítomný čas prostý a průběhový
identifikovat narativní časy
identifikovat první a druhý kondicionál
vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí
rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu
rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti
Odborné dovednosti
diskutovat na téma personal branding
shrnout informace ze složitějších textů
popsat spojení týkající se práce a kariery
vyjádřit názor na úspěch a neúspěch
vyjádřit budoucí plány
popsat výzkum na trhu
napsat krátký online medailónek
zažádat o práci
podpořit své argumenty
napsat zápis ze schůzky
diskutovat na téma etické povědomí
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Výuka podporovaná multimédii,
Cvičení (praktické činnosti),
Analyticko-kritická práce s textem,
Odborné dovednosti
Cvičení (praktické činnosti),
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Skupinová výuka,
Obecné způsobilosti
Cvičení (praktické činnosti),
Seminární výuka (diskusní metody),
E-learning,
Skupinová výuka,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Seminární práce,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Individuální prezentace,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Individuální prezentace,
Obecné způsobilosti
Písemná zkouška,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Seminární práce,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Ústní zkouška,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Stephenson Helen. Keynote upper intermediate. ISBN 978-1-305-39913-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr