Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. U1 -TED TALK - 404, the story of a page not found. Presentation skills-giving examples. Present tenses - active and passive 2. U1 -Personal Branding. Networking. Making an impression. An online profile. 3. U2 - TED TALK - Keep your goals to yourself. Thinking about your audience. Future forms and uses. 4. U2 - Career collocations. Applying for a job. Formal language. 5. U3 - TED TALK - Global population growth. Using props. Present perfect simple and continuous. 6. U3 - Personal development. Market research. Voicemails. 7. U4 - TED TALK - Success is a continuous journey. Repeating key phrases. Narrative tenses. 8. U4 - Success and failure. Making and responding to suggestions. Writing minutes. 9. U5 - TED TALK - Got a meeting? Take a walk. Beginning with a strong statement. Modals and related verbs. 10. U5 - Finance. Young entrepreneurs. Writing questions in emails. 11. U6 - TED TALK - Let's put the "awe" back in "awesome". Being authentic. 0, 1st and 2nd conditionals. 12. U6 - Ethical awareness. Sales talk. A consumer review. 13. Course evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Seminární výuka, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit předpřítomný a minulý čas |
rozlišit první a druhý kondicionál |
rozlišit činný a trpný rod |
vyjmenovat některá frázová slovesa |
pojmenovat druhy jídla |
vyjmenovat modální slovesa |
rozlišit slovní spojení s make a do |
analyzovat problém a navrhnout řešení |
vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
Odborné dovednosti |
---|
rozlišit použití will a might pro předvídání |
napsat životopis |
plynule přecházet z tématu na jiné téma |
absolvovat pracovní pohovor |
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
popsat osobní vlastnosti |
shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
popsat zařízení |
poradit si s neznámými slovíčky |
provést telefonický hovor |
vysvětlit pojem mezikulturní povědomí |
napsat krátký email |
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
porozumět rychlé řeči |
vystihnout hlavní myšlenky debaty |
dávat pokyny |
interpretovat názor na work-life balance |
doložení klíčových bodů pomocí slidů |
objednat si jídlo v restauraci |
reagovat na otázky při prezentování |
zveřejnit radu na fóru |
přizpůsobit prezentaci publiku |
napsat odpověď na dotaz |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit činný a trpný rod v přítomném čase |
vyjmenovat spojení spojená s kariérou |
identifikovat formy budoucích časů a jejich použití |
identifikovat předpřítomný čas prostý a průběhový |
identifikovat narativní časy |
identifikovat první a druhý kondicionál |
vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí |
rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu |
rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti |
Odborné dovednosti |
---|
diskutovat na téma personal branding |
shrnout informace ze složitějších textů |
popsat spojení týkající se práce a kariery |
vyjádřit názor na úspěch a neúspěch |
vyjádřit budoucí plány |
popsat výzkum na trhu |
napsat krátký online medailónek |
zažádat o práci |
podpořit své argumenty |
napsat zápis ze schůzky |
diskutovat na téma etické povědomí |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Skupinová výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Písemná zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Stephenson Helen. Keynote upper intermediate. ISBN 978-1-305-39913-6.
|