|
Vyučující
|
-
Grundmanová Denisa, Mgr.
-
Košařová Andrea, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. U1 -TED TALK - 404, the story of a page not found. Presentation skills-giving examples. Present tenses - active and passive 2. U1 -Personal Branding. Networking. Making an impression. An online profile. 3. U2 - TED TALK - Keep your goals to yourself. Thinking about your audience. Future forms and uses. 4. U2 - Career collocations. Applying for a job. Formal language. 5. U3 - TED TALK - Global population growth. Using props. Present perfect simple and continuous. 6. U3 - Personal development. Market research. Voicemails. 7. U4 - TED TALK - Success is a continuous journey. Repeating key phrases. Narrative tenses. 8. U4 - Success and failure. Making and responding to suggestions. Writing minutes. 9. U5 - TED TALK - Got a meeting? Take a walk. Beginning with a strong statement. Modals and related verbs. 10. U5 - Finance. Young entrepreneurs. Writing questions in emails. 11. U6 - TED TALK - Let's put the "awe" back in "awesome". Being authentic. 0, 1st and 2nd conditionals. 12. U6 - Ethical awareness. Sales talk. A consumer review.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit předpřítomný a minulý čas |
| rozlišit první a druhý kondicionál |
| rozlišit činný a trpný rod |
| vyjmenovat některá frázová slovesa |
| pojmenovat druhy jídla |
| vyjmenovat modální slovesa |
| rozlišit slovní spojení s make a do |
| analyzovat problém a navrhnout řešení |
| vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit použití will a might pro předvídání |
| napsat životopis |
| plynule přecházet z tématu na jiné téma |
| absolvovat pracovní pohovor |
| vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
| popsat osobní vlastnosti |
| shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
| popsat zařízení |
| poradit si s neznámými slovíčky |
| provést telefonický hovor |
| vysvětlit pojem mezikulturní povědomí |
| napsat krátký email |
| různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
| porozumět rychlé řeči |
| vystihnout hlavní myšlenky debaty |
| dávat pokyny |
| interpretovat názor na work-life balance |
| doložení klíčových bodů pomocí slidů |
| objednat si jídlo v restauraci |
| reagovat na otázky při prezentování |
| zveřejnit radu na fóru |
| přizpůsobit prezentaci publiku |
| napsat odpověď na dotaz |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit činný a trpný rod v přítomném čase |
| rozlišit tvary trpného rodu napříč časy |
| vyjmenovat spojení spojená s kariérou |
| popsat a zeptat se jak něco funguje |
| rozlišit slovesa pojící se s infinitivem a gerundiem |
| identifikovat formy budoucích časů a jejich použití |
| rozlišit druhy vztažných vět |
| identifikovat předpřítomný čas prostý a průběhový |
| identifikovat narativní časy |
| identifikovat nepřímou řeč |
| identifikovat první a druhý kondicionál |
| identifikovat slovesné vzory |
| vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí |
| rozlišit členy a kvantifikátory |
| vyjmenovat výrazy pro množství u podstatných jmen nepočitatelných |
| rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu |
| identifikovat třetí kondicionál a smíšené kondicionály |
| rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti |
| vyjmenovat přídavná jména popisující osobnostní rysy |
| Odborné dovednosti |
|---|
| popsat digitální technologie a jejich výhody a nevýhody |
| při prezentování mluvit správným tempem a důrazem |
| shrnout informace ze složitějších textů |
| popsat spojení týkající se práce a kariery |
| vyjádřit názor na úspěch a neúspěch |
| diskutovat o možnostech |
| správně použít slidy v prezentacích |
| vyjádřit budoucí plány |
| popsat výzkum na trhu |
| spolupracovat v rámci diskuze |
| napsat krátký online medailónek |
| diskutovat na téma kulturních rozlišností |
| zažádat o práci |
| napsat zápis ze schůzky |
| podpořit své argumenty |
| projevit nadšení při prezentování |
| napsat zápis ze schůzky |
| diskutovat na téma etické povědomí |
|
Doporučená literatura
|
|