Předmět: Angličtina pro FPE 4

» Seznam fakult » UJP » UJP
Název předmětu Angličtina pro FPE 4
Kód předmětu UJP/APE4
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kováříková Renata, Mgr.
  • Žegklitz Karel
  • Wolfová Joan, Mgr.
Obsah předmětu
1. Course information. Unit 7 - TED TALK - What I've learned from my autistic brothers. Present.skills - Being concise. 2. Unit 7 - Present perfect x Past simple. Encouraging diversity. A job interview. Writing a CV. 3. Unit 8 - TED TALK - A skateboard, with a boost. Presentation skills - Signposting. Predictions with will and might. 4. Unit 8 - Describing devices. Phrases in telephoning. Writing short emails. 5. Unit 9 - TED TALK - How to tie your shoes. Presentation skills - Demonstrating. Zero and first conditional. 6. Unit 9 - Getting the basics right. Practical solutions. Giving instructions. Writing an email to a visitor. 7. Unit 10 - TED TALK - How we can eat our landscapes. Present.skills-Being straightforward. The passive. 8. Unit 10 - Big rise in greenhouse emissions. Food. In a restaurant. Writing - A description of a system. 9. Unit 11 - TED TALK - Life at 30,000 feet. Presentation skills-Dealing with questions. Modal verbs. 10. Unit 11 - Famous quotes. Problems solving. Writing - Posting advice on a forum. 11. Unit 12 - TED TALK - How to succeed? Get more sleep. Presentation skills-Using humour. Second conditional. 12. Unit 12 - Health and well-being news. Time wasting. Writing a reply to an enquiry. 13. Course evaluation.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 16 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový
identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména
rozlišit minulý čas prostý a průběhový
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen
identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový
rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem
rozlišit formální a neformální email
identifikovat předpřítomný čas
rozlišit podmětnou a předmětnou otázku
identifikovat marketingová slovní spojení
Odborné dovednosti
popsat různé druhy profesí, kariéru
popsat studia
diskutovat na téma trendy, zvyky
adekvátně začít a ukončit prezentaci
vysvětlit finanční záležitosti
používat gesta při prezentaci
sdělit svůj názor, zeptat se na názor
vést nezávaznou konverzaci
napsat formální i neformální email
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
rozlišit předpřítomný a minulý čas
rozlišit použití will a might pro předvídání
rozlišit první a druhý kondicionál
rozlišit činný a trpný rod
vyjmenovat některá frázová slovesa
pojmenovat druhy jídla
vyjmenovat modální slovesa
rozlišit slovní spojení s make a do
analyzovat problém a navrhnout řešení
vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being
Odborné dovednosti
plynule přecházet z tématu na jiné téma
napsat životopis
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh
absolvovat pracovní pohovor
shrnout informace ze složitějšího odborného textu
popsat osobní vlastnosti
poradit si s neznámými slovíčky
popsat zařízení
provést telefonický hovor
vysvětlit mezikulturní povědomí
napsat krátký email
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje
porozumět rychlé řeči
vystihnout hlavní myšlenky debaty
interpretovat názor na work-life balance
dávat pokyny
objednat si jídlo v restauraci
doložení klíčových bodů pomocí slidů
reagovat na otázky při prezentování
zveřejnit radu na fóru
přizpůsobit prezentaci publiku
napsat odpověď na dotaz
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Analyticko-kritická práce s textem,
Seminární výuka (diskusní metody),
Odborné dovednosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Analyticko-kritická práce s textem,
Seminární výuka (diskusní metody),
Obecné způsobilosti
Seminární výuka (diskusní metody),
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Analyticko-kritická práce s textem,
Demonstrace dovedností,
Samostatná práce studentů,
Skupinová výuka,
Kooperativní výuka,
Diskuse,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Vzájemné hodnocení studentů,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Formativní hodnocení,
Test,
Individuální prezentace,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Ústní zkouška,
Formativní hodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Test,
Individuální prezentace,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Ústní zkouška,
Test,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr