Vyučující
|
-
Kováříková Renata, Mgr.
-
Žegklitz Karel
-
Wolfová Joan, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Unit 7 - TED TALK - What I've learned from my autistic brothers. Present.skills - Being concise. 2. Unit 7 - Present perfect x Past simple. Encouraging diversity. A job interview. Writing a CV. 3. Unit 8 - TED TALK - A skateboard, with a boost. Presentation skills - Signposting. Predictions with will and might. 4. Unit 8 - Describing devices. Phrases in telephoning. Writing short emails. 5. Unit 9 - TED TALK - How to tie your shoes. Presentation skills - Demonstrating. Zero and first conditional. 6. Unit 9 - Getting the basics right. Practical solutions. Giving instructions. Writing an email to a visitor. 7. Unit 10 - TED TALK - How we can eat our landscapes. Present.skills-Being straightforward. The passive. 8. Unit 10 - Big rise in greenhouse emissions. Food. In a restaurant. Writing - A description of a system. 9. Unit 11 - TED TALK - Life at 30,000 feet. Presentation skills-Dealing with questions. Modal verbs. 10. Unit 11 - Famous quotes. Problems solving. Writing - Posting advice on a forum. 11. Unit 12 - TED TALK - How to succeed? Get more sleep. Presentation skills-Using humour. Second conditional. 12. Unit 12 - Health and well-being news. Time wasting. Writing a reply to an enquiry. 13. Course evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 16 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový |
rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem |
rozlišit formální a neformální email |
identifikovat předpřítomný čas |
rozlišit podmětnou a předmětnou otázku |
identifikovat marketingová slovní spojení |
Odborné dovednosti |
---|
popsat různé druhy profesí, kariéru |
popsat studia |
diskutovat na téma trendy, zvyky |
adekvátně začít a ukončit prezentaci |
vysvětlit finanční záležitosti |
používat gesta při prezentaci |
sdělit svůj názor, zeptat se na názor |
vést nezávaznou konverzaci |
napsat formální i neformální email |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit předpřítomný a minulý čas |
rozlišit použití will a might pro předvídání |
rozlišit první a druhý kondicionál |
rozlišit činný a trpný rod |
vyjmenovat některá frázová slovesa |
pojmenovat druhy jídla |
vyjmenovat modální slovesa |
rozlišit slovní spojení s make a do |
analyzovat problém a navrhnout řešení |
vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
Odborné dovednosti |
---|
plynule přecházet z tématu na jiné téma |
napsat životopis |
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
absolvovat pracovní pohovor |
shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
popsat osobní vlastnosti |
poradit si s neznámými slovíčky |
popsat zařízení |
provést telefonický hovor |
vysvětlit mezikulturní povědomí |
napsat krátký email |
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
porozumět rychlé řeči |
vystihnout hlavní myšlenky debaty |
interpretovat názor na work-life balance |
dávat pokyny |
objednat si jídlo v restauraci |
doložení klíčových bodů pomocí slidů |
reagovat na otázky při prezentování |
zveřejnit radu na fóru |
přizpůsobit prezentaci publiku |
napsat odpověď na dotaz |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Odborné dovednosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Vzájemné hodnocení studentů, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Ústní zkouška, |
Formativní hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .
|