Vyučující
|
-
Nováková Ludmila, Mgr. Ph.D.
-
Kupilíková Pavlína, Mgr. Ph.D.
-
Šestáková Eva, PhDr. Ph.D.
-
Pachtová Jitka, Bc.
|
Obsah předmětu
|
1. Diskurz a výuka ve třídě 2. Diskurz a učení žáků 3. Každodenní činnosti ve třídě 4. Zapojení žáků 5. Řízení třídy 6. Práce s výukovými materiály 7. Zpětná vazba 8. Řízení žáků 9. Interakce ve třídě
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Kooperativní výuka, Diskuse, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností, Seminární výuka
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
Odborné dovednosti |
---|
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popíše vhodnost využití anglického a českého jazyka ve výuce aj |
zná jazykové prostředky pro vedení výuky v aj |
Odborné dovednosti |
---|
používá vhodně anglický jazyk k řízení žáků |
používá vhodně anglický jazyk k řízení procesů učení |
komunikuje se žáky respektujícím způsobem |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Inscenační metody, hraní rolí, |
Obecné způsobilosti |
---|
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Demonstrace dovedností, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
HUGHES, Glyn. Practical classroom English. Oxford, UK. 2008.
-
SCRIVENER, Jim. Classroom management techniques. Cambridge. 2012.
-
WALSH, Steve. Exploring classroom discourse: Language in action. Oxon, UK. 2011.
|