Vyučující
|
-
Frömmelová Vendula, PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Diviš Jakub, Bc. et Mgr. M.Litt.
-
Nováková Ludmila, Mgr. Ph.D.
-
Černá Lucie, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na rozvoj pokročilých jazykových prostředků (gramatika, slovní zásoba) a přesnost jazykové produkce. Důraz je kladen na uvědomování si vzájemných souvislostí mezi jednotlivými rovinami jazykového systému jako prostředku komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Kooperativní výuka, Diskuse, Samostatná práce studentů, Cvičení
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 15 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 20 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 30 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné dovednosti |
---|
ovládat anglický jazyk v receptivních i produktivních dovednostech na úrovni B2 nebo vyšší |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
znát vybrané pokročilé gramatické jevy |
znát slovní zásobu na úrovni C1 ve vybraných tématech |
Odborné dovednosti |
---|
identifikovat gramatické struktury pokročilejšího charakteru |
popsat funkci a význam gramatických struktur pokročilejšího charakteru |
používat lexikální jednotky pokročilé úrovně |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Hewings, M. Advanced grammar in use. 2nd ed.. Cambridge, 2005.
-
Mann, M. a S. Taylore-Knowles. Destination C1 and C2 Upper Intermediate Student Book with Key.. Houndmills, 2008.
-
Vince, M. Macmillan English Grammar In Context Advanced Pack with Key. Houndmills, 2009.
|