Vyučující
|
-
Šedivcová Tereza, PhDr. Ph.D.
-
Nováková Ludmila, Mgr. Ph.D.
-
Šestáková Eva, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
teorie osvojování cizího jazyka a elementy, které procesy osvojování ovlivňují vliv principů osvojování cizího jazyka na výuku ve školním prostředí
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Kooperativní výuka, Diskuse, Prezentace práce studentů, Seminární výuka, Samostatná práce studentů, Samostudium literatury
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 30 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat jednotlivá stadia a procesy osvojování mateřského a cizího jazyka a to v rovině lexikální, gramatické i řečové |
Odborné dovednosti |
---|
vysvětlit, jak dochází k osvojení mateřského a cizího jazyka |
analyzovat jazykový projev z pohledu teorie osvojování cizího jazyka |
propojit teorie osvojování s výukou aj |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Hodnotící metody |
---|
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Doporučená literatura
|
-
DeKeyser, R. M. Practice in a second language. Cambridge, 2007.
-
Ellis, R. a N. Shintani. Exploring language pedagogy through second language acquisition research. Londýn, 2014.
-
Lightbown, P. M., a N. Spada. How languages are learned. 4th ed. Oxford, 2013.
-
Ortega, L. Understanding second language acquisition. Londýn, 2009.
|