Předmět: Pedagogická praxe Erasmus

« Zpět
Název předmětu Pedagogická praxe Erasmus
Kód předmětu KAN/ININ
Organizační forma výuky Praxe
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 11
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Aschenbrennerová Anna, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
  • Nácvik dovedností [3/10] - 100 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 40 hodin za semestr
  • Praktická výuka [vyjádření počtem hodin] - 150 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
study primary education
use English is at B2 CEFR level
have some basic knowledge of pedagogic principles and processes used at primary schools
be acquainted with the specifics of working with young learners
be familiar with basic principles of effective classroom management / including essential items in the detailed
lesson plan and the basic classroom language
being able to co-operate with the supervising teacher
Odborné dovednosti
assist teachers in classes and extra-curricular activities
communicate with children whose mother tongue is different from the student's mother tongue
apply the basic principles of effective teaching in English / including the ability to write a detailed lesson plan and use of the basic classroom language
Výsledky učení
Odborné znalosti
- Know the farms of collaboration with the various sectors of the educational community and social environment.
- Acquire practical experience of the classroom and group management.
Odborné dovednosti
- Understand and apply interaction and communication processes in the classroom, and practice the social abilities necessary to sustain and foster a class environment which facilitates learning and school coexistence.
- Relate theory and practice in the reality of actual classrooms and schools.
Obecné způsobilosti
Participate in proposals to improve the various areas and activities in the school. Regulate the processes of interaction and communication in groups of students of the appropriate age
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Klinická praxe pod dohledem,
Demonstrace dovedností,
Samostudium,
Individuální konzultace,
Analyticko-kritická práce s textem,
Obecné způsobilosti
Přednáška založená na výkladu,
Klinická praxe pod dohledem,
Analyticko-kritická práce s textem,
Demonstrace dovedností,
Samostudium,
Individuální konzultace,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Portfolio,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Odborné dovednosti
Portfolio,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Obecné způsobilosti
Portfolio,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Demonstration of acquired skills
Doporučená literatura
  • Scrivener J. Learning Teaching. Heinemann,, 1994.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr