Vyučující
|
-
Nováková Ludmila, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je náslech 5 vyučovacích hodin anglického jazyka na škole podle typu svého studijního programu. Studenti se seznámí s aktuální praxí respektive problematikou výuky anglického jazyka a školním prostředím, analyzují jí na základě již získaných poznatků a reflektují své myšlenky a pocity ve vztahu k studiu na pedagogické fakultě a učitelské profesi. Řízenou diskusí jsou studenti vedeni k propojení a hledání souvislostí mezi realitou školního prostředí a didaktikou anglického jazyka.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Studijní praxe
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 5 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
Výsledky učení |
---|
popsat školní prostředí a současnou výuku anglického jazyka |
Odborné dovednosti |
---|
zaznamenat průběh vyučovací hodiny |
částečně analyzovat pozorované postupy z pohledy jejich efektivity pro osvojení si ciziho jazyka |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Odborné dovednosti |
---|
Studijní praxe, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
SCRIVENER, Jim. Classroom management techniques.. Cambridge, 2012. ISBN 9780521741859.
-
SCRIVENER, Jim. Learning teaching. 3rd ed.. Houndmills, 2011. ISBN 9780230729841.
-
UR, Penny. A course in English language teaching. 2nd ed. Cambridge, 2012. ISBN 9781107684676.
|