Vyučující
|
-
Nováková Ludmila, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Plánování a vedení výuky Profesní růst Mentoring
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Kooperativní výuka, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Studium textů
- Kontaktní výuka
- 13 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
SDI1, SDI2, SDID3 |
Výsledky učení |
---|
popsat dovednosti nosné pro úspěšnou výuku anglického jazyka |
vyjmenovat nejméně 3 způsoby dalšího profesního růstu v oboru |
Odborné dovednosti |
---|
vysvětlit a obhájit postupy efektivní výuky |
analyzovat výuky z různých směrů pohledů |
používat odbornou terminologii spojenou s obsahem předmětu |
aplikovat poznatky do plánování a hodnocení výuky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Harmer J. The practice of English language teaching (4th ed.). Oxford, UK: Pearson Longman., 2007.
-
SCRIVENER, Jim. Learning teaching. 3rd ed.. Houndmills, 2011. ISBN 9780230729841.
-
UR, Penny. A course in English language teaching. 2nd ed. Cambridge, 2012. ISBN 9781107684676.
|