Vyučující
|
-
Chládek Tomáš, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tematické okruhy: 1. Aktuální stav teoretického uchopení problému. 2. Možnosti a limity empirického výzkumu. 3. Konfrontace tradiční oborové metodologie s novými interdisciplinární přístupy. 4. Aplikace vhodných metod. 5. Interpretace výsledků. 6. Rozvržení a formulace výzkumné zprávy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt individuální [40]
- 104 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti jsou obeznámeni s archeologickou teorií a metodologií na úrovni magisterského studia archeologie. Studenti se orientují v problematice a relevantní odborné domácí i zahraniční literatuře vztahující se k tématu disertační práce. |
Odborné dovednosti |
---|
Studenti rozumí odbornému textu v českém a anglickém jazyce, jsou schopni interpretovat a kriticky posoudit jeho obsah. Studenti umí využívat elektronické informační zdroje. Studenti jsou schopni systematické samostatné práce. Studenti jsou schopni formálně prezentovat výzkumy a vést odborné debaty. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studenti rozumí problematice výzkumu empirického materiálu souvisejícího s tématem disertační práce. |
Odborné dovednosti |
---|
Studenti jsou schopni samostatně zpracovat empirický materiál v souvislosti s tématem disertační práce a vytvořit odbornou výzkumnou zprávu. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Výstupní projekt, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Doporučená literatura
|
-
Baumanová, Monika; Šmejda, Ladislav. Structural dynamics of spatial complexity at the ?Palace of Gede?, Kenya. Azania: Archaeological Research in Africa ISSN 194. 2017.
|