Vyučující
|
-
Langhammer Michal, MgA.
-
Ezzeddine Jana, doc. akad. mal.
-
Hala Čestmír, Doc. MgA.
|
Obsah předmětu
|
11. - 13. - Seznámení s průběhem semestru, sdělení požadavků vyučující, zadání semestrálního projektu a zadání mezního termínu pro předložení konečné verze projektu. - Průzkum inspiračních zdrojů a příslušných technologických možností. - Průběžné zadávání, konzultace, korekce a odevzdávání dílčích seminárních úkolů. - Vypracování scénáře a storyboardu. - Grafické řešení. - Animace. - Průběžné konzultace semestrálního projektu. - Předložení konečné verze semestrálního projektu v termínu stanoveném vyučující. - Prezentace v rozsahu stanoveném vyučující, obhajoba.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Kooperativní výuka, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Přednáška s demonstrací, Seminář
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 25 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
předchozí znalosti základů kresby (proporce, prostor) |
vybavit si základní kresebné formy s jejich technologickými a výrazovými specifiky, na základní úrovni porovnávat a analyzovat různé výtvarné výrazy z hlediska estetického, sémiotického a technického, specifikovat základní znalosti z podpůrných uměleckých disciplín, |
Odborné dovednosti |
---|
ovládat základní kresebné techniky a média na úrovni skici i finální kresby, navrhovat rukou volnou i skrze základní grafické editory vizuální metafory se zaměřením na možnosti animace, pracovat samostatně a aktivně a flexibilně reagovat na hodnotící komentáře vyučujícího, projevit vlastní kreativitu ve vztahu k obecným zadáním a vůli hledat různá výtvarná řešení, alterovat je a konstruktivně hodnotit, |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
o základních formách a využitích motion grafiky včetně jejích technických a technologických specifik, pravidel pro jednotlivé formy animované grafiky, žánry, formáty, o plánování projektu samostatně i v rámci týmu (skici, scénáře, storyboardy, animační práce), |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout a vypracovat jednoduchý projekt motion grafiky zaměřený na vlastní disciplínu, aplikovat základní znalosti o motion grafice a typografii a základních programech pro jejich tvorbu, chápat a klást důraz na kreativní a výtvarnou stránku animace, |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Výstupní projekt, |
Praktická zkouška, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Austin Shaw. Design for Motion. ISBN 9781138812093.
|