Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 13. Systematická práce s prameny. Systematická realizace výtvarného úkolu. Systematická tvorba teoretické části práce. Pravidelné konzultace. Tvorba prezentace práce prostřednictvím PC k obhajobě při SZZ. Tvorba výtvarné i teoretické části práce ve stanoveném termínu a rozsahu dle zadání práce. Uložení výsledné verze kompletní práce na CD. Instalace uměleckého díla do vhodného prostoru dle pokynu vedoucího práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s aktivizací, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Individuální konzultace, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Seminární výuka, Samostatná práce studentů, Samostudium literatury
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 30 hodin za semestr
- Vypracování kvalifikační práce [52-468]
- 245 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
vybavit si běžné znalosti o technických a technologických postupech a charakteristikách svého oboru, specifikovat základní znalosti z podpůrných uměleckých disciplín a jejich souvislosti s vlastním oborem, o historických i současných stylových kánonech, o jejich přesahu do společenskovědních oborů, o plánování projektu, organizaci práce a její analýze po straně námětu, techniky i formy, |
Odborné dovednosti |
---|
schopnost na teoretické úrovni analyzovat danou problematiku, objasnit ji a odborně pojednat textovou formou, dodržovat stanovené termíny a pracovat ve stanoveném časovém rozmezí, samostatně zpracovat rozsáhlejší projekt se všemi jednotlivými fázemi, dlouhodobě se věnovat jednomu úkolu, pracovat samostatně a flexibilně reagovat na hodnotící komentáře vyučujícího projevit vlastní kreativitu ve vztahu k obecným zadáním a vůli hledat různá výtvarná řešení, alterovat je a konstruktivně hodnotit |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
povinných a formálních náležitostí k odevzdání kvalifikační bakalářské práce, o teoretických a praktických stránkách své kvalifikační práce a možnostech jejich forem, o možnostech a praktikách obhajoby vlastní práce před odborným i laickým publikem, o hodnotících kritériích vztahujících se ke kvalifikační práci |
Odborné dovednosti |
---|
vypracovat komplexní projekt výtvarné povahy a doplnit ho odpovídajícím odborným textem obsahujícím analýzu dané problematiky a jejího pojednání, objektivně zhodnotit své možnosti a schopnosti, navrhnout a vyhodnotit nejvhodnější řešení, být schopen akceptovat a tvůrčím způsobem využít hodnotící a kritické response, být sám schopen základní reflexe vlastního díla, být schopen práci v řádném termínu elektronicky odevzdat a poté obhájit, |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Eco, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc : Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7.
-
See the assignment of bachelor thesis. See the assignment of bachelor thesis.
-
Viz zadání bakalářské práce. Viz zadání bakalářské práce.
|