Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. - 13. - Seznámení s průběhem semestru, sdělení požadavků vyučující, zadání semestrálního projektu a zadání mezního termínu pro předložení konečné verze projektu. - Průzkum inspiračních zdrojů a příslušných technologických možností. - Průběžné zadávání, konzultace, korekce a odevzdávání dílčích seminárních úkolů. - Vypracování scénáře a storyboardu. - Grafické řešení. - Animace. - Průběžné konzultace semestrálního projektu. - Předložení konečné verze semestrálního projektu v termínu stanoveném vyučující. - Prezentace v rozsahu stanoveném vyučující, obhajoba.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Projektová výuka, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Demonstrace dovedností, Seminární výuka, Samostatná práce studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 130 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 55 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
o plánování projektu (skici, scénáře, jednoduché storyboardy, animační práce) obsahového rozboru námětu a jeho strukturace do scénáře herních prvků a strukturace interaktivních komponent a jejich řetězení o technologických postupech v oblasti animovaných cvičení o soudobých stylových kánonech interaktivního designu o vizuálních prostředcích vhodných interaktivní design a tvorbu |
Odborné dovednosti |
---|
plánuje projekt jednodušší interaktivní aplikace nebo trikového a vizuálního efektu navrhuje výstavbu děje (scénář, storyboard), nebo strukturu herního či interaktivního prvku realizuje krátký animační útvar určený pro webové prohlížeče, e-knihu, nebo herní aplikaci reflektuje svoji tvorbu v historických i dobově aktuálních souvislostech, reflektuje svoji tvorbu v souvislostech profesních, technických a technologických postupů, s erudicí prezentuje svoji práci profesnímu společenství je schopen akceptovat a tvrčím způsobem využít hodnotící a kritické response |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
o plánování jednoduššího projektu vizuálního stylu interaktivní aplikace obsahového rozboru a strukturace tématu práce o jednoduché architektuře interaktivních a herních prvků o základních technologických postupech v oblasti animovaných cvičení o soudobých stylových kánonech interaktivního designu o vizuálních prostředcích vhodných pro interaktivní design a tvorbu |
Odborné dovednosti |
---|
plánuje projekt interaktivní aplikace nebo jednoduchého trikového a vizuálního efektu navrhuje výstavbu děje, nebo strukturu herního či interaktivního prvku realizuje jednoduchý animační útvar určený pro webové prohlížeče, e-knihu, nebo herní aplikaci reflektuje svoji tvorbu v historických i dobově aktuálních souvislostech, reflektuje svoji tvorbu v souvislostech profesních, technických a technologických postupů, s erudicí prezentuje svoji práci profesnímu společenství je schopen akceptovat a tvrčím způsobem využít hodnotící a kritické response |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Výstupní projekt, |
Praktická zkouška, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Anderson, Stephen P. Seductive interaction design : creating playful, fun, and effective user experiences. Berkeley : New Riders, 2011. ISBN 978-0-321-72552-3.
-
Austin Shaw. Design for Motion. ISBN 9781138812093.
-
Bendazzi, Giannalberto. Animation : a world history. Volume 1, Foundations - the Golden age. 2016. ISBN 978-1-138-85452-9.
-
Harryhausen, Ray, Dalton, Tony. Century of Stop-Motion Animation: From Melies to Aardman. Watson-Guptill, 2008. ISBN 0823099806.
-
Wiedemann, Julius. Animation Now!. Hong Kong : Taschen, 2007. ISBN 978-3-8228-3789-4.
|