| Název předmětu | Laboratorní diagnostika nejčastějších příčin mortality |
|---|---|
| Kód předmětu | KAZ/LDNP |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | 2 |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
1. Ischemická choroba srdeční, srdeční selhání 2. Cévní onemocnění mozku, arteriální hypertenze 3. Nádory plic 4. Nádory tlustého střeva a konečníku 5. Nádory prsu 6. Nádory prostaty, dělohy a vaječníků 7. Chronická obstrukční plicní nemoc 8. Diabetes mellitus 9. Pneumonie, sepse 10. Alkoholické onemocnění jater 11. Degenerativní onemocnění CNS
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Přednáška s aktivizací, Přednáška s demonstrací
|
| Předpoklady |
| Odborné znalosti |
| Nejsou stanoveny. |
| Odborné dovednosti |
| Nejsou stanoveny. |
| Obecné způsobilosti |
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
| Odborné znalosti |
| definovat laboratorní projevy chorob, které vedou k největšímu počtu úmrtí v ČR |
| Obecné způsobilosti |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| Vyučovací metody |
| Odborné znalosti |
| Přednáška s demonstrací, |
| Přednáška s aktivizací studentů, |
| Obecné způsobilosti |
| Přednáška s aktivizací studentů, |
| Hodnotící metody |
| Odborné znalosti |
| Test, |
| Obecné způsobilosti |
| Test, |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|