| Název předmětu | Simulace v přednemocniční neodkladné péči 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KAZ/SPNP2 |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
1. Simulace stavů zaměřených na rozšířenou resuscitaci dospělých. 2. Simulace stavů zaměřených na resuscitaci novorozenců. 3. Simulace stavů zaměřených na resuscitaci dětí. 4. Simulace stavů u pacientů s náhlou zástavou oběhu - netraumatickou. 5. Simulace stavů u pacientů s náhlou zástavou oběhu - traumatickou. 6. Simulace stavů u novorozence a dítěte s náhlou netraumatickou zástavou oběhu. 7. Simulace stavů zaměřených na problematiku intoxikací. 8. Simulace stavů zaměřených na pacienty s akutním koronárním syndromem. 9. Simulace stavů zaměřených na kardiopulmonálně kritického pacienta. 10. Zápočet - modelová situace akutních stavů plněná ve dvojici.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
|
| Předpoklady |
| Odborné znalosti |
| popsat akutní stavy ohrožení zdraví a života jedince |
| Odborné dovednosti |
| vyhodnotit stavy akutně ohrožující zdraví a život jedince |
| Obecné způsobilosti |
| bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
| Výsledky učení |
| Odborné znalosti |
| charakterizuje resuscitační postupy a postupy při akutních stavech ohrožení zdraví a života pacienta |
| Odborné dovednosti |
| provádí kvalitně, bezpečně a s jistotou rozšířenou neodkladnou resuscitaci u dospělých, novorozenců a dětí a kvalitně a bezpečně postupuje při zvládání akutních stavů při ohrožení zdraví a života pacienta |
| Obecné způsobilosti |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
| Vyučovací metody |
| Odborné znalosti |
| Demonstrace dovedností, |
| Řešení problémů, |
| Odborné dovednosti |
| Demonstrace dovedností, |
| Obecné způsobilosti |
| Demonstrace dovedností, |
| Řešení problémů, |
| Hodnotící metody |
| Odborné znalosti |
| Praktická zkouška, |
| Odborné dovednosti |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Obecné způsobilosti |
| Praktická zkouška, |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|