Název předmětu | Simulace v přednemocniční neodkladné péči 2 |
---|---|
Kód předmětu | KAZ/SPNP2 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Simulace stavů zaměřených na rozšířenou resuscitaci dospělých. 2. Simulace stavů zaměřených na resuscitaci novorozenců. 3. Simulace stavů zaměřených na resuscitaci dětí. 4. Simulace stavů u pacientů s náhlou zástavou oběhu - netraumatickou. 5. Simulace stavů u pacientů s náhlou zástavou oběhu - traumatickou. 6. Simulace stavů u novorozence a dítěte s náhlou netraumatickou zástavou oběhu. 7. Simulace stavů zaměřených na problematiku intoxikací. 8. Simulace stavů zaměřených na pacienty s akutním koronárním syndromem. 9. Simulace stavů zaměřených na kardiopulmonálně kritického pacienta. 10. Zápočet - modelová situace akutních stavů plněná ve dvojici.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
|
Předpoklady |
Odborné znalosti |
popsat akutní stavy ohrožení zdraví a života jedince |
Odborné dovednosti |
vyhodnotit stavy akutně ohrožující zdraví a život jedince |
Obecné způsobilosti |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
Výsledky učení |
Odborné znalosti |
charakterizuje resuscitační postupy a postupy při akutních stavech ohrožení zdraví a života pacienta |
Odborné dovednosti |
provádí kvalitně, bezpečně a s jistotou rozšířenou neodkladnou resuscitaci u dospělých, novorozenců a dětí a kvalitně a bezpečně postupuje při zvládání akutních stavů při ohrožení zdraví a života pacienta |
Obecné způsobilosti |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
Vyučovací metody |
Odborné znalosti |
Demonstrace dovedností, |
Řešení problémů, |
Odborné dovednosti |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti |
Demonstrace dovedností, |
Řešení problémů, |
Hodnotící metody |
Odborné znalosti |
Praktická zkouška, |
Odborné dovednosti |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
Praktická zkouška, |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|