Požadují se znalosti základních oborových disciplin (obecná chemie, anorganická chemie, organická chemie, fyzikální chemie, analytická chemie, biochemie, chemická technologie) a jejich didaktické aplikace pro výuku chemie na střední škole s důrazem na interdisciplinární vztahy.
|
-
Učebnice chemie pro ZŠ a SŠ.
-
Základní doporučená literatura studovaných chemických disciplin..
-
BÍLEK M. Výuka chemie s počítačem. VŠP Hradec Králové: Gaudeamus, 1997.
-
ČAPEK, R. Moderní didaktika. Grada, 2015.
-
DUŠEK, M. Kapitoly z didaktiky chemie. VŠCHT, Praha, 2000.
-
Kalous Z., Obst O. Školní didaktika. Portál, Praha, 2002.
-
Los P., Spurná M. Obecná didaktika chemie. Olomouc, 1981.
-
Maňák, J., Švec, V. Výukové metody. Paido, Brno, 2003.
-
Obst, O. Didaktika sekundárního vzdělávání. Univerzita Palackého, Olomouc, 2006.
-
Pachmann, Eduard. Obecná didaktika chemie. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1981.
-
PACHMANN, Eduard. Speciální didaktika chemie. SPN Praha, 1986.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 2006. ISBN 80-7367-172-7.
-
PROKŠA, M., TOTHOVÁ, A. Školské chemické pokusy na ZŠ vo svetla aktuálných požiadaviek didaktickej teórie a praxe. UK Bratislava, 2005.
-
Průcha J. Moderní pedagogika. Portál, Praha, 2002.
-
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-1821-7.
-
SLAVÍK, J., JANÍK, T., NAJVAR, P., KNECHT, P. Transdisciplinární didaktika: O učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Brno: MU, 2017.
-
ZORMANOVÁ, R. Obecná didaktika. Grada, 2014.
|