Vyučující
|
-
Pánek Pavel, prof. Ing. CSc.
-
Kuhn Jan, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Zadání práce. Doporučení literatury. Určení vedoucího práce - konzultanta. Stanovení časového plánu práce. Individuální konzultace. Napsání závěrečného projektu. Příprava prezentace. Prezentace. Obhajoba závěrů projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Laboratorní praktika, Samostudium studentů, Přednáška, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 91 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 63 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 28 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
absolvovat veškeré povinné a volitelné předměty potřebné pro zvládnutí přiděleného tématu |
Odborné dovednosti |
---|
plánovat a plnit jednotlivé etapy projektového úkolu |
vytvářet odborný technický dokument včetně doprovodných ilustrací a doprovodných rejstříků dle platných normativních předpisů |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat postup řešení konkrétního problému z elektrotechniky |
Odborné dovednosti |
---|
aplikovat teoretické a odborné znalosti z bakalářského studia pro řešení konkrétního problému z elektrotechniky |
používat počítačové nástroje ke konstrukci reálných zařízení |
zdůvodnit použité metody a výsledky řešení při závěrečné prezentaci |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální konzultace, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
|