|
Vyučující
|
-
Oduoza Mathew, prof. Ing. CSc.
-
Poór Daniel, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Zadání práce. Doporučení literatury. Určení vedoucího práce - konzultanta. Stanovení časového plánu práce. Individuální konzultace. Napsání závěrečného projektu. Příprava prezentace. Prezentace. Obhajoba závěrů projektu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Laboratorní praktika, Samostudium studentů, Přednáška, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 91 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 63 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 28 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| absolvovat veškeré povinné a volitelné předměty potřebné pro zvládnutí přiděleného tématu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| plánovat a plnit jednotlivé etapy projektového úkolu |
| vytvářet odborný technický dokument včetně doprovodných ilustrací a doprovodných rejstříků dle platných normativních předpisů |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
| bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat postup řešení konkrétního problému z elektrotechniky |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat teoretické a odborné znalosti z bakalářského studia pro řešení konkrétního problému z elektrotechniky |
| používat počítačové nástroje ke konstrukci reálných zařízení |
| zdůvodnit použité metody a výsledky řešení při závěrečné prezentaci |
| posuzovat vliv na životní prostředí |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální konzultace, |
| Samostudium, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
|