Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět navazuje na Proseminář akademického psaní pro ergoterapeuty 1, přičemž jednotlivá setkání v rámci seminářů jsou vždy věnována obhajobě projektu konkrétního studenta a oponentuře ze strany ostatních studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 12 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
charakterizovat design své kvalifikační práce |
Odborné dovednosti |
---|
uplatňovat prvky kritického myšlení |
volit vhodné prvky výzkumu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
charakterizuje zvolenou metodologii a výběr výzkumného vzorku |
Odborné dovednosti |
---|
obhajuje svůj projekt před skupinou |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Odborné dovednosti |
---|
Inscenační metody, hraní rolí, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměn. vyd.. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 9788024619668.
-
Ferjenčík, Ján. Úvod do metodologie psychologického výzkumu : jak zkoumat lidskou duši / Ján Ferjenčík ; [ze slovenštiny přeložil Petr Bakalář]. Praha : Portál, 2010, 2010. ISBN 978-80-7367-815-9.
-
Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.
-
MIOVSKÝ, Michal. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu.. Praha: Grada, 2006. ISBN 978-80-247-1362-4.
|