Vyučující
|
-
Hanzlíková Zuzana, PhDr.
-
Jarošová Květoslava, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní pracoviště pro výkon praxe si student vybírá a dojedná sám po konzultaci s mentorem oboru. Praxe musí mít vztah alespoň k některému z odborných předmětů (povinnému nebo volitelnému). Délka praxe činí minimálně 4 týdny (20 pracovních dní á 7 hodin dle pravidel ECTS pro praxi studentů), praxe může být vykonána najednou, na dvakrát nebo dělena i jinak, zvolená forma však nesmí narušovat výuku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Seminární výuka, Přednáška
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 140 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 6 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat základy pracovní etikety a komunikace v organizacích |
sestavit vlastní SWOT analýzu a odborný životopis |
vyjmenovat základní pojmy ochrany kulturního dědictví |
Odborné dovednosti |
---|
používat různé postupy při řešení problémů |
využívat textové prameny i moderní technologie, zejména informační databáze |
aplikovat praktické dovednosti, nabyté předchozím studiem své studijní specializace |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat organizační strukturu vybrané společnosti |
aplikovat teoretické poznatky oboru do praxe |
formulovat základní poznané principy související s provozem či komunikací |
Odborné dovednosti |
---|
začlenit se do běžných pracovních úkolů v podmínkách a prostředí budoucí profese |
pracovat v týmu či jednotlivě v konkrétní firmě či instituci |
porovnat stav zjištěný ve vybrané společnosti s teoretickými znalostmi |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Odborné dovednosti |
---|
Studijní praxe, |
Obecné způsobilosti |
---|
Studijní praxe, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
-
Valentová, Klára. Zákoník práce: komentář. Praha, 2018. ISBN 978-80-7400-534-3.
|