Vyučující
|
-
Königová Veronika, PhDr. Ph.D.
-
Bochníčková Ivana, Mgr. PhD.
-
Frýbl Václav, BA
|
Obsah předmětu
|
Orientační témata lekcí: Struktura firmy Zaměstnanci a HR Marketing a reklama Péče o zákazníky Design a inovace Schůze a konference
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 9 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 20 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 3 hodiny za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
disponovat znalostí anglického jazyka na úrovni B2 podle SERR |
orientovat se v základních morfologických a syntaktických kategoriích anglického jazyka |
disponovat všeobecným přehledem v oblasti české ekonomiky |
orientovat se v základních obchodních pojmech |
rozumět středně obtížným obchodním textům |
Odborné dovednosti |
---|
sumarizovat obsah anglicky psaného odborného textu a identifikovat jeho hlavní myšlenky |
v základních rysech porozumět anglickým písemnostem z oblasti obchodní korespondence |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
disponovat znalostí anglického jazyka na úrovni B2+ podle SERR |
orientovat se ve slovní zásobě a frazeologie komerční praxe |
rozumět odborným textům z oblasti komerční praxe |
disponovat znalostí gramatiky typické pro obchodní komunikaci v angličtině |
orientovat se v základních situacích obchodního styku a českým výrazům umět přiřadit anglické ekvivalent |
Odborné dovednosti |
---|
disponovat dovednostmi anglického jazyka na úrovni B2+ podle SERR |
efektivně se účastnit situací typických pro komerční praxi a nalézat v nich vhodné jazykové prostředky |
vytvářet základní typy dokumentů komerční korespondence |
analyzovat tematický poslechový materiál a adekvátně na něj reagovat |
reprodukovat obsah textů s obchodní tématikou |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti |
---|
Samostudium, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Kombinovaná zkouška, |
Odborné dovednosti |
---|
Test, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Guffey, Mary Ellen, Loewy, Dana. Essentials of Business Communication. Mason: South-Western College Pub, 2012.
-
Hughes, John, Naunton, Jon. Business Result Intermediate. Oxford: Oxford University Press, 2017.
-
Chapman, Rebecca. English for Emails. Oxford: Oxford University Press, 2008.
-
Lougheed, Lin. Business Correspondence. A Guide to Everyday Writing. New York: Pearson Education ESL, 2002.
-
Mascull, Bill. Business vocabulary in use : advanced. Cambridge : Cambridge University Press, 2005. ISBN 0-521-54070-4.
-
Vince, Michael. Advanced langugage practice : English grammar and vocabulary : with key. Oxford : Macmillan, 2009. ISBN 978-0-2307-2703-8.
|