Vyučující
|
-
Babková Sylva, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- monografie, sborník - článek v odborném časopise, elektronické časopisy, elektronické zdroje - esej - recenze - oponentský posudek - forma bibliografických citací, odkazů a poznámek - seminární práce, bakalářská práce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt individuální [40]
- 26 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 26 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR |
Orientovat se v základních morfologických a syntaktických kategoriích francouzského jazyka |
Orientovat se v hlavních procesech francouzské slovotvorby |
Odborné dovednosti |
---|
Porozumět obsahu písemných dokumentů |
Sumarizovat obsah textu |
Vyjádřit se písemně na dané téma |
Identifikovat základní morfosyntaktické jevy v textu |
Používat účinně slovník |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR |
Disponovat znalostí základních typů písemných projevů |
Disponovat znalostí základních typografických pravidel |
Odborné dovednosti |
---|
Disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR |
Aplikovat účinně jazykové dovednosti při četbě písemného projevu |
Porozumět odbornému projevu ve francouzštině |
Interpretovat hlavní myšlenky písemného projevu |
Rozeznat typ písemného projevu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová výuka, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Odborné dovednosti |
---|
Analyticko-kritická práce s textem, |
Prezentace práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Vzájemné hodnocení studentů, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
používá s porozuměním odborný jazyk |
Doporučená literatura
|
-
Collectif, Le DALF - 100% réussite - C1 - C2 - Livre + CD, Didier,. ISBN 5978-227808794.
-
Beaud, M. ?L?art de la th?se, comment préparer et rédiger une th?se de doctorat, un mémoire de DEA ou de maîtrise ou tout autre travail universitaire?. La Découverte, 1985..
-
Čmejrková, S., Daneš, F., Světlá, J. Jak napsat odborný text. Praha, 1999.
-
Ir?ne Dubois, Michel Saintes. DALF C1 Tests complets corrigés: Compréhension orale, compréhension écrite, production écrite, production orale,. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2016.
-
Mace, G. Guide d'élaboration d'un projet de recherche, Québec, Presses de l'Université Laval..
-
Mariella Causa. Production écrite FLE, niveaux C1 / C2. Didier, 2009.
-
Plot, B. Ecrire une th?se ou un mémoire en sciences humaines?. Champion, 1986..
|