Vyučující
|
-
Tesařová Jaroslava, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Typologie našich turistických destinací (kulturní, historické, lázeňské, atrakční), životní cyklus destinace a její image, strategický marketingový proces a plán, realizace, kontrola, druhy dopravy v cestovním ruchu u nás, typy pohostinských zařízení a ubytování, přehled památek na území jednotlivých regionů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Demonstrace dovedností, Samostatná práce studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 15 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 11 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B1 Společného evropského referečního rámce |
Výsledky učení |
---|
studenti zvládnou základy jazykového vyjadřování písemného i ústního v prostoru německého destinačního marketingu |
Vyučovací metody |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Albena Rangelova, Zdeňka Tichá. Vícejazyčný studijní slovník pro potřeby cestovního ruchu. Sofija : Izdatelstvo "Valentin Trajanov", 2008. ISBN 978-954-9928-32-7.
-
Bieger, Thomas. Management von Destinationen. 6. Aufl. München ; R. Oldenbourg Verlag, 2005. ISBN 3-486-57656-9.
-
FREYER, Walter. Tourismus. Einführung in die Fremdenverkehrsökonomie. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2006. ISBN 3-486-57874-X.
-
FUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.
-
LUFT, Hartmut. Destination Management in Theorie und Praxis: Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusregionen. Messkirch: Gmeiner, 2007. ISBN 978-3-89977-109-1.
|