Předmět: Němčina pro cestovní ruch a lázeňství 2

« Zpět
Název předmětu Němčina pro cestovní ruch a lázeňství 2
Kód předmětu KFL/NCRL2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Němčina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Tesařová Jaroslava, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Rozšíření základních pojmů destinačního marketingu: poznávací a pěší turistika a možnosti sportovního a společenského vyžití, církevní turistika, poznávání architektonických památek a wellness, kongresová a incentivní turistika, ekologické programy naučné farmy (právě rodiny s dětmi). tzv. gurmánská turistika Czech Specials, cestování vlakem a česká infrastruktura značených stezek.

Studijní aktivity a metody výuky
Skupinová výuka, Samostatná práce studentů, Seminář
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava na souhrnný test [6-30] - 15 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 11 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B1 Společného evropského referečního rámce
Výsledky učení
studenti si vytvoří základní návyky sociální komunikace, které dokáží tvůrčím a kreativním způsobem uplatnit při jednání s klienty z jiných kulturních oblastí. Osvojí si rovněž frazeologii a ustálená slovní spojení pro tuto sféru
Vyučovací metody
Seminární výuka (diskusní metody),
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Hodnotící metody
Test,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Bieger, Thomas. Management von Destinationen. 6. Aufl. München ; R. Oldenbourg Verlag, 2005. ISBN 3-486-57656-9.
  • FREYER, Walter. Tourismus. Einführung in die Fremdenverkehrsökonomie. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2006. ISBN 3-486-57874-X.
  • FUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.
  • LUFT, Hartmut. Destination Management in Theorie und Praxis: Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusregionen. Messkirch: Gmeiner, 2007. ISBN 978-3-89977-109-1.
  • MARKUS, Jutta. Betriebswirtschaftliche Potenziale vom "Medizintourismus". IGEL Verlag, 2009. ISBN 978-3-86815-274-6.
  • STEINBACH, Josef. Tourismus. Einführung in das räumlich-zeitliche System. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2003. ISBN 3-486-27308-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr