Vyučující
|
-
Tesařová Jaroslava, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Zásady managementu destinací a rozdíly od podnikového managementu; destinační management a regionální turistické organizace, vývoj a aktivní prodej produktů, komunikace s cílovou skupinou a zvyšování návštěvnosti, propagace image destinace, identifikace cílového trhu, destinační organizace a její funkce a úrovně (Visit London, Pražská informační služba, European Travel Commission), formy spolupráce a řízení na úrovni managementu destinací.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Samostatná práce studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 15 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 11 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B1 Společného evropského referečního rámce |
Výsledky učení |
---|
studenti zvládnou vytipovat a posoudit projevy globalizace a integrace v oblasti cestovního ruchu a lázeňství a dokáží je jazykově prezentovat jak ústně, tak i v příslušné podobě marketingového řízení. V řečovém projevu budou dbát na dodržování pravidel sociální komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
FREYER, Walter. Tourismus. Einführung in die Fremdenverkehrsökonomie. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2006. ISBN 3-486-57874-X.
-
FUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.
-
Weiermair, K. Unternehmertum im Tourismus : Führen mit Erneurungen. 2., neu bearbeitete und erweiterte Aufl. Berlin : Erich Schmidt, 2008. ISBN 978-3-503-10662-2.
|