Vyučující
|
-
Tesařová Jaroslava, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obchodní korespondence - obchodní dopis a základní typologie dopisů: poptávka a odpověď na poptávku, nabídka a odpověď na nabídku, kupní smlouva a dodatek ke kupní smlouvě, změna smlouvy, reklamace kvality a množství zboží, vyřízení reklamace, porušení smluvních podmínek.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Samostudium studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 15 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 11 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce |
Výsledky učení |
---|
studenti získají základy písemného cizojazyčného vyjadřování v oblasti obchodní korespondence. Osvojí si a zautomatizují po stránce jazykové nejdůležitější typy obchodních dopisů v cizojazyčné podobě tak, aby je dokázali samostatně a aktivně vytvářet |
Vyučovací metody |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Hodnotící metody |
---|
Test, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
BAMBACH-HORST, Eva. Briefe und E-Mails gut und richtig schreiben : Geschäfts- und Privatkorrespondenz verständlich und korrekt formulieren. Mannheim: Dudenverlag, 2013. ISBN 978-3-411-74302-5.
-
DUDEN. Briefe gut und richtig schreiben. Mannheim : Dudenverlag, 2006. ISBN 3-411-05564-2.
-
SACHS, Rudolf. Deutsche Handelskorrepondenz. Der Schriftwechsel in Export und Import.. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2001. ISBN 3-19-001662-3.
|