Vyučující
|
-
Kuchtová Vratislava, JUDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Samostatné zpracování práce dle zadání.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů
- Vypracování kvalifikační práce [52-468]
- 183 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
mít znalosti z oblasti Veřejné správy |
Odborné dovednosti |
---|
prokázat dovednosti z oblasti Veřejné správy |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
prezentovat výsledky své samostatné bakalářské práce před odbornou komisí |
Odborné dovednosti |
---|
obhájit svůj projekt a volbu metod vědecké práce |
kriticky zhodnotit dosažené výsledky a nastínit prognózu dalšího vývoje v řešené oblasti |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Student je způsobilý prezentovat výsledky své samostatné bakalářské práce před odbornou komisí, obhájit svůj projekt a volbu metod vědecké práce a současně kriticky zhodnotit dosažené výsledky a nastínit prognózu dalšího vývoje v řešené oblasti. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
|