Vyučující
|
-
Kuchtová Vratislava, JUDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah je daný Zadáním bakalářské práce, kde zadávající katedra definuje cíl, obsah a metodiku vypracování. Při přípravě na obhajobu vychází student z odborných posudků bakalářské práce vypracovaných oponentem a vedoucím práce. Úkolem studenta je vyjádřit se ke všem připomínkám a podat doplňující vysvětlení k problematice práce. Způsob obhajoby konzultuje student s vedoucím práce. Vlastní obhajoba trvá cca 30 min a sestává z představení bakalářské práce, doplňujících dotazů a zhodnocení práce příslušnou komisí. Obhajobu lze uskutečnit pouze tehdy, splnil-li student všechny podmínky stanovené Studijním a zkušebním řádem Západočeské univerzity v Plzni.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Prezentace práce studentů
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
splnit studijní povinnosti bakalářského studia |
Odborné dovednosti |
---|
splnit studijní dovednosti bakalářského studia |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: prezentuje vhodným způsobem svou práci i sám sebe před známým i neznámým publikem, |
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
prezentovat výsledky své práce před odbornou komisí |
Odborné dovednosti |
---|
obhájit svůj projekt a volbu metod odborné práce |
kriticky zhodnotit dosažené výsledky |
Obecné způsobilosti |
---|
Student je způsobilý prezentovat výsledky své práce před odbornou komisí, obhájit svůj projekt a volbu metod odborné práce a současně kriticky zhodnotit dosažené výsledky. |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
|