Vyučující
|
-
Mráz Jiří, prof. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je určen pro doktorské studium. Obvykle se jedná o vedení seminářů na bakalářském či magisterském stupni studia včetně přípravy výuku a její evaluace dle upřesnění zadání školitelem či vedoucím katedry. Alternativně je možné činnost plnit spoluúčastí na letní škole, jiných workshopech pro studenty apod. Částečně je také možné započítat přípravu studijních materiálů pro studenty nižších úrovní studia. Student se také účastní administrativních a evaluačních prací spojených s přidělenou pedagogickou činností.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 4 hodiny za semestr
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 52 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 74 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
absolvování magisterského studia |
Odborné dovednosti |
---|
Analyzovat a zpracovat vhodné zdroje informací. Prezentovat vzdělávací obsahy s využitím ICT. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
student prokáže znalost základů vzdělávání dospělých svojí přípravou, realizací a vyhodnocením určené pedagogické činnosti |
Odborné dovednosti |
---|
plánuje vzdělávací proces řídí vzdělávací proces inovuje vzdělávací proces hodnotí vzdělávací proces |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Samostudium, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Horton, William. E-Learning by Design. San Francisco : Pfeiffer, 2006. ISBN 0-7879-8425-6.
-
Rogers, Alan. Teaching adults. 3rd ed. Buckingham : Open University Press, 2002. ISBN 0-335-21099-6.
|