Vyučující
|
-
Nosko Jiří, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Projekt v rámci moderní programově orientované výuky. Výběr tématu bakalářské práce a jejího vedoucího. Studenti zahájí práce na bakalářské práci. Důraz bude kladen na samostatnou práci studenta.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 100 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat základní fyzikální veličiny a jejich jednotky |
formulovat základní fyzikální principy a zákonitosti |
charakterizovat principy měření základních fyzikálních veličin |
definovat postupy pro řešení matematických úloh |
Odborné dovednosti |
---|
využít fyzikálních znalostí pro řešení teoretických úloh |
aplikovat matematické nástroje pro řešení fyzikálních úloh |
provést a vyhodnotit základní laboratorní měření |
využívat výpočetní techniku pro zpracování a vyhodnocení výsledků |
prezentovat dosažené výsledky |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat fyzikální princip, na kterém je založena příslušná experimentální technika (v případě experimentálního projektu) |
popsat teorii implementovanou v příslušném softwaru (v případě teoretického projektu) |
charakterizovat základní funkce analytického a grafického softwaru pro zpracování a vyhodnocení získaných dat |
definovat správnou strukturu písemné zprávy a pravidla pro její vypracování |
definovat správnou strukturu prezentace a pravidla pro její přednesení |
Odborné dovednosti |
---|
využít praktických zkušeností s potřebnými experimentálními technikami (v případě experimentálního projektu) |
využít praktických zkušeností s potřebným softwarem (v případě teoretického projektu) |
používat analytický a grafický software pro zpracování a vyhodnocení získaných dat |
samostatně analyzovat, zpracovat a vyhodnotit získaná data |
vypracovat odbornou zprávu a veřejně prezentovat výsledky projektu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální konzultace, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální konzultace, |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální konzultace, |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Samostudium, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Stanovuje školitel při zadání./Given by the supervisor while specifying the subject of the thesis..
|