|
Vyučující
|
-
Rostás Martina, doc. Mgr. Art. ArtD.
|
|
Obsah předmětu
|
S konkrétní náplní kurzu budou studenti seznámeni na začátku semestru, kdy garant předmětu zvolí konkrétního hostujícího profesora a aktuální téma.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
E-learning, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Přednáška, Přednáška s demonstrací
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znalost metodologie v oblasti umění a mezioborového přístupu orientace v současné problematice v oblasti umění či mezioborovém přístup samostatně vyhledávat teoretické podpůrné zdroje |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat adekvátní odborné termíny v českém i anglickém jazyce v oblasti umění či mezioborových disciplín orientace v aktuálních tématech z oblasti umění či mezioborových disciplín |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
| mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Na základě konkrétní odborné přednášky umí popsat a interpretovat aktuální problémy z oblasti umění či mezioborových disciplín. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Samostatná analýza konkrétní jevů z oblasti umění či mezioborových disciplín a následná aplikace v rámci dalšího studia. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
| mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednáška s diskusí, |
| Samostudium, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Samostatná práce studentů, |
| Individuální konzultace, |
| Samostudium, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Kombinovaná zkouška, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Creswell, J., W.; Creswell, J. D. Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches. SAGE Publications, Inc., 2018. ISBN 978-1-5063-8676-8.
-
Curedale, R. Design Thinking: Process and Methods Manual. Topanga. Design Community College Inc., 2013.
-
Martin, Bella and Hanington, B. M. Universal Methods of Design: 100 ways to research complex problems, develop innovative ideas, and design effective solutions.. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, 2012.
-
Roberts, Steven, et al., eds. Digital methods for social science: An interdisciplinary guide to research innovation. Springer. 2016.
|