Vyučující
|
-
Klán Michael, doc. akad. mal.
-
Otýs Ladislav, Prof. akad. mal.
-
Hala Čestmír, Doc. MgA.
-
Lhotka Daniel, RNDr.
-
Ezzeddine Jana, doc. akad. mal.
-
Zábranský Michal, doc. Ing. Ph.D.
-
Hušek Michael, doc. akad. mal.
-
Hábová Jitka, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Aleš, Prof. akad. mal.
-
Hrdinová Anna, Prof. MgA.
-
Kolcun Bohdan, Prof. Ing. arch.
-
Stibůrková Dominika, akademický malíř
-
Žalud Milan, Prof. Mgr.
-
Ventruba Zdeněk, prof. Ing. CSc.
-
Kobera Vít, Prof. akad. mal.
-
Dienstbier Michael, doc. akad. mal.
-
Šmídl Martin, Prof. akad. mal. Ph.D.
-
Jančová Eva, doc. Mgr. Art. ArtD.
-
Jandová Tereza, PhDr. Mgr. Ph.D.
-
Barbořáková Petra, Mgr. Ph.D.
-
Grasblum Jan, doc. PhDr. Ph.D.
-
Beránek Tomáš, Doc. MgA.
-
Čolakov Richard, prof. PhDr. CSc.
-
Spousta Pavel, Prof. akad. mal.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je zpočátku zaměřen především na hledání heuristiky řešení doktorského projektu, zvažování designu, podpůrných a inspiračních zdrojů, relevantních teoretických rámců. V další fázi dochází ke korekturám studentem navrhovaných variací studijního plánu, důrazů na obsahy v rámci studovaných předmětů i vlastního designu doktorského projektu. Podstatnou součástí je též plánování adjustace, expozice a prezentace vlastní práce a její rozvinutí v podmínkách zahraniční stáže a odborné praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Přednáška, Přednáška s demonstrací
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
vybavit si základní teoretické pojmy deskribující navržený doktorský projekt a jeho výkladový kontext, zformulovat a zapsat své myšlenky v uceleném jazykovém útvaru, samostatně vyhledávat teoretické podpůrné zdroje |
Odborné dovednosti |
---|
interpretovat s pomocí odborných pojmů plán realizace doktorského projektu, analyzovat teoretický kontext tohoto projektu, uvědomit si hodnoty formující vlastní názory v oblasti tvorby a její interpretace, artikulovaně, kultivovaně a argumentovaně tyto soudy předložit partnerům v diskusi, reflektovat odlišné názory, kriticky je zvažovat a konfrontovat s vlastními stanovisky, hledat ověřené, systematické a v odborné komunitě respektované zdroje poznání a využívat je k obohacení osobního i profesního kompetenčního portfolia |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
plánování doktorského studijního projektu, strategií prezentace výsledků umělecké, nebo badatelské práce, argumentace při dialogu vedeného nad výsledky vlastní i cizí práce |
Odborné dovednosti |
---|
lépe rozumí, reflektuje a popisuje vazby své vlastní tvorby na širší socio-kulturní kontext a teoretický kontext, rozumí interpretaci svého projektu ve vztahu k předpokládaným cílům a jednotlivým fázím jeho rozvoje, sám je schopen vyhledat relevantní informace z příslušných vědních oblastí a využít je při interpretaci vlastní i percipované tvorby |
Obecné způsobilosti |
---|
dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, s využitím teoretických poznatků oboru plánují, podporují a řídí získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí pro úspěšné dokončení doktorského projektu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostudium, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti |
---|
Výstupní projekt, |
Obecné způsobilosti |
---|
Kolokvium, |
Doporučená literatura
|
-
J. Gary Knowles & Ardra L. Cole. Handbook of the Arts in Qualitative Research: Perspectives, Methodologies, Examples, and Issues. SAGE Publications, Inc; 1st edition, 2008. ISBN 9781452226545.
|