Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Dlouhodobá výtvarná praxe v zahraniční instituci či firmě (v rozsahu min. 4 týdnů) související se studovaným oborem. Praxe může mít více podob, např. klasickou, tj. začlenění do provozu firmy, studia, dílny apod., zabývající se výtvarným uměním či designem, až po zadání konkrétního úkolu z praxe, jenž student plní pod supervizí příslušného pedagoga za podmínek a při dodržení požadavků, obvyklých v praxi. Praxe může být uskutečněna na základě různých podnětů - z vlastní iniciativy studenta (např. z titulu spolupráce studenta s oddělením Zahraničních vztahů ZČU, poptávky konkrétní instituce apod.) Praxi je možné absolvovat v rámci akademického roku v době výuky či o prázdninách. Formu, obsah a konkrétní místo praxe se studentem řeší příslušný pedagog ve spolupráci se ZV ZČU a ZV FDULS.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Studijní praxe, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 160 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 60 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
reflektovat a prezentovat své dosavadní profesní zkušenosti získané v průběhu studia pracovníkům institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi, zhodnotit své kompetence s ohledem na nabízený typ činností, aplikovat veškeré své profesní znalosti získané v předmětech profilujícího základu a dalších |
Odborné dovednosti |
---|
komunikovat s pracovníky institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi, uplatnit svoji kreativitu v intencích svěřených a řešených úkolů, porovnat vlastní očekávání, akademickou kulturu a praxi a vyvodit z tohoto srovnání důsledky pro své další studijní i profesní směřování, tlumočit získané poznatky spolužákům a pedagogům na fakultě, popřípadě širší veřejnosti |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
reflektovat a prezentovat své dosavadní profesní zkušenosti získané v průběhu studia pracovníkům institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi, zhodnotit své kompetence s ohledem na nabízený typ činností, aplikovat veškeré své profesní znalosti získané v předmětech profilujícího základu a dalších, získané v průběhu praxe, jako pevnou součást osobního know - how |
Odborné dovednosti |
---|
komunikovat s pracovníky institucí a firem, u nichž vykonává svoji praxi, uplatnit svoji kreativitu v intencích svěřených a řešených úkolů, porovnat vlastní očekávání, akademickou kulturu a praxi a vyvodit z tohoto srovnání důsledky pro své další studijní i profesní směřování, tlumočit získané poznatky spolužákům a pedagogům na fakultě, popřípadě širší veřejnosti, ocenit, či kriticky zhodnotit subjekt, u něhož vykonal praxi, a navrhnout doporučení pro budoucnost garantovi předmětu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Studijní praxe, |
Odborné dovednosti |
---|
Studijní praxe, |
Obecné způsobilosti |
---|
Studijní praxe, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
V případě potřeby bude zadána dle charakteru praxe..
-
Kaiser, Michael M. Strategické plánování v umění : praktický průvodce. 1. vyd. Praha : Institut umění - Divadelní ústav v Praze, 2009. ISBN 978-80-7008-236-2.
|