|
Vyučující
|
-
Kučerová Miluše, doc. PaedDr. CSc.
-
Tlili Hana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Božovský Petr, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student hospituje v 5 vyučovacích hodinách svého aprobačního předmětu na 2. stupni základní školy, aplikuje poznatky a dovednosti získané v předmětech profesní praktika a pedagogika a psychologie k praxi. Každé hospitované hodině náleží její rozbor za účasti učitele předmětu a vedoucího didaktika.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Studijní praxe
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znalost základních vyučovacích metod a strategií hudebně výchovného vyučování |
| Odborné dovednosti |
|---|
| dovednost využít metody k výuce |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Charakterizovat atmosféru ve třídě během vyučování. |
| Stručně objasnit cíle vyučování hudební výchově na základní škole. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Na základě pozorování popsat průběh vyučovací hodiny z hlediska jeho cílů a výsledků. |
| Na základě pozorování stručně charakterizovat vyučovací metody a organizační formy a zhodnotit jejich efektivitu ve vyučovacím procesu. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Diskuse, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Diskuse, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární práce, |
|
Doporučená literatura
|
-
učebnice a metodické příručky oboru.
|