Vyučující
|
-
Jírovec Kapitán, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Individuální konzultace studentů s konzultanty a s vedoucím projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 60 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 80 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 8 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků strojařského základu |
vysvětlit možné varianty jednotlivých řešení |
popsat specializovaný software pro řešenou problematiku |
Odborné dovednosti |
---|
použít samostatně své teoretické i praktické znalosti ze studovaného zaměření při řešení konkrétních problémů zadaných |
navrhnout varianty řešení zadané problematiky |
vybrat optimální variantu řešení |
využívat výpočetní techniku, případně další experimentální zařízení včetně specializovaných software |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat a vysvětlit na vyšší úrovni možná řešení problémů |
popsat a zvolit možné teoretické metody pro řešení daného problému |
Odborné dovednosti |
---|
použít teoretické i praktické znalosti při řešení konkrétních problémů |
využívat samostatně výpočetní techniku se specializovaným software při řešení konkrétních problémů |
vyhledat, zpracovat a třídit získané informace - jasně a zřetelně formulovat technickou myšlenku |
být schopen obhájit svoji práci před odbornou komisí |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Odborné dovednosti |
---|
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Obecné způsobilosti |
---|
Skupinová konzultace, |
Individuální konzultace, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
|