|
Vyučující
|
-
Růžička František, doc. Ing. CSc.
-
Štrupl Antonín, Ing. Ph.D.
-
Arnošt Jaroslav, doc. Ing. Ph.D.
-
Hamouz Ladislav, doc. Ing. Ph.D.
-
Švugerová Miroslava, prof. Ing. Ph.D.
-
Klimeš Karel, Ing. Ph.D.
-
Rouspert Lukáš, doc. Ing. Ph.D.
-
Szalay Ljudmil, prof. Ing. CSc.
-
Klein Bohumil, Ing. Ph.D.
-
Dvořák Zdeněk, doc. Ing. Ph.D.
-
Großmann Jan, Ing. Ph.D.
-
Kárl Petr, Ing. Ph.D.
-
Kovář Jiří, Ing. Ph.D.
-
Drábek Volodymyr, Ing. Ph.D.
-
Domský Michael, Ing. Ph.D.
-
Chvojka Josef, Ing. Ph.D.
-
Jindra Pavel, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Student zpracovává pod vedením svého vedoucího diplomové práce určenou základní část úkolu diplomové práce. Předmět má formu individuálních konzultací poskytovaných studentovi především vedoucím diplomové práce. Zpracování magisterské práce dle zadání.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální konzultace
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 30 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 50 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat současný stav poznání řešené problematiky |
| popsat a vysvětlit na vyšší úrovni možné varianty jednotlivých řešení zadaného problému |
| charakterizovat pracovní hypotézy, metody a techniky potřebné pro řešení zadaného problému |
| Odborné dovednosti |
|---|
| použít své odborné znalosti při řešení konkrétních problémů |
| provést analýzu současného stavu poznání řešené problematiky |
| navrhnout nová řešení zadaného problému |
| vytvořit si vlastní názor na jednotlivá navržená řešení a být schopen analyzovat jejich úroveň |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| zhodnotit řešený problém a mít vlastní názor na jeho výsledné řešení |
| získávat další odborné znalosti samostatným studiem teoretických poznatků v oblasti konstruování |
| sdělit srozumitelně a přesvědčivě veřejnosti informace o odborných problémech |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozpoznat a formulovat problémy týkající se řešené problematiky |
| vysvětlit a zhodnotit klady i zápory řešení zadaného problému |
| vybírat vhodné teorie a aplikovat je na danou problematiku |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální konzultace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální konzultace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Řešení problémů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Skupinová prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Hosnedl, Stanislav; Krátký, Jaroslav. Příručka strojního inženýra : obecné strojní části. 1, Spoje, otočná uložení, hřídelové spojky, akumulátory mechanické energie. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-055-3.
|